Skip to main content Skip to search

בניית אתרים

קבל/י הצעת מחיר:





קיימים מספר סוגי אתרים נפוצים היום. לכל עסק וקהל יש להתאים אתר, הן מבחינת הנראות והן מבחינת התוכן שלו. אם הגעתם עד כאן אתם כבר יודעים שלכל דבר יש משמעות והשפעה על הלקוחות שלכם, התוכן באתר, הפוסטים בפייסבוק, הלוגו, כרטיס הביקור, הסלוגן של העסק ועוד. לכן אנחנו ממליצים להכיר את האפשרויות ולהתייעץ לפני שמחליטים על אתר מסוים לעסק.
כאן מנתמצת את מה שחשוב לדעת על הסוגים הנפוצים.

אתר תדמית :
אתר כזה מספר את הדברים החשובים על העסק ובעליו, הוא מאוד פשוט וברור ללקוח(אמור להיות, אם שלכם לא כזה אז השאירו פרטים בהקדם) הוא יציג מספר תמונות רלוונטיות, מידע על העסק/בעל העסק, המוצרים והשירותים שהוא מציע, תוכן בנושא ללקוחות שמחפשים לחפור יותר וכמובן אפשרות ליצירת קשר מיידי ו/או השארת פרטים. מתאים לבעלי מקצוע, עסקים קטנים ועסקים של איש אחד.

אתר קטלוגי:
אתר שמפרט יותר ונותן דגש למוצרים שאתם מוכרים. למשל מסעדות, שבהן החלק המעניין הוא התפריט, או קייטרינג ואפילו חנויות צעצועים. ניתן להציג מגוון רחב ולהציג בכבוד כל מוצר ומוצר.
לצד המוצרים יהיו בו גם את העמודות שיש באתר תדמית שבהן נספר על העסק, בעל העסק, המבצעים, דרכי ההגעה לעסק ועוד.

אתר מכירתי:
נקרא גם אתר חנות. כשמו כן-הוא, אתר שדרכו ניתן להזמין מוצרים ולשלם בתוך האתר. זהו האתר המתקדם ביותר היום. בדרך כלל אפשר לשלם בכרטיס אשראי, בחשבון פייפאל והיום חלקם כבר מאפשרים לשלם בביטקוין…
אתר כזה לעסק שלכם זה כמו לפתוח עוד סניף של העסק. הרי רוב האנשים עורכים חיפושים ברשת רגע לפני שהם רוכשים מוצרים, אז האתר שלכם מסודר ונוח, נראה טוב ויש לו מחיר לא רע (לא חייב להיות הכי זול בשוק!), יש סיכוי שהמכירה תסגר מבלי שהלקוח יצא מהבית ויגיע לחנות. אתם לא "תבזבזו זמן" על הלקוח, אפילו לא צריכים לתת לו שירות לפני המכירה, אלא רק אחרי.
אליכם למייל תגיע ההזמנה בצורה מסודרת, והתשלום….ישר לחשבון הבנק!
אם יש לכם חנות כלשהי, ועדיין לכם אתר מכירתי – אתם פשוט חייבים את זה לעסק שלכם!

קיימים מספר סוגי אתרים נפוצים היום. לכל עסק וקהל יש להתאים אתר, הן מבחינת הנראות והן מבחינת התוכן שלו. אם הגעתם עד כאן אתם כבר יודעים שלכל דבר יש משמעות והשפעה על הלקוחות שלכם, התוכן באתר, הפוסטים בפייסבוק, הלוגו, כרטיס הביקור, הסלוגן של העסק ועוד. לכן אנחנו ממליצים להכיר את האפשרויות ולהתייעץ לפני שמחליטים על אתר מסוים לעסק.
כאן מנתמצת את מה שחשוב לדעת על הסוגים הנפוצים.

אתר תדמית :
אתר כזה מספר את הדברים החשובים על העסק ובעליו, הוא מאוד פשוט וברור ללקוח(אמור להיות, אם שלכם לא כזה אז השאירו פרטים בהקדם) הוא יציג מספר תמונות רלוונטיות, מידע על העסק/בעל העסק, המוצרים והשירותים שהוא מציע, תוכן בנושא ללקוחות שמחפשים לחפור יותר וכמובן אפשרות ליצירת קשר מיידי ו/או השארת פרטים. מתאים לבעלי מקצוע, עסקים קטנים ועסקים של איש אחד.

אתר קטלוגי:
אתר שמפרט יותר ונותן דגש למוצרים שאתם מוכרים. למשל מסעדות, שבהן החלק המעניין הוא התפריט, או קייטרינג ואפילו חנויות צעצועים. ניתן להציג מגוון רחב ולהציג בכבוד כל מוצר ומוצר.
לצד המוצרים יהיו בו גם את העמודות שיש באתר תדמית שבהן נספר על העסק, בעל העסק, המבצעים, דרכי ההגעה לעסק ועוד.

אתר מכירתי:
נקרא גם אתר חנות. כשמו כן-הוא, אתר שדרכו ניתן להזמין מוצרים ולשלם בתוך האתר. זהו האתר המתקדם ביותר היום. בדרך כלל אפשר לשלם בכרטיס אשראי, בחשבון פייפאל והיום חלקם כבר מאפשרים לשלם בביטקוין…
אתר כזה לעסק שלכם זה כמו לפתוח עוד סניף של העסק. הרי רוב האנשים עורכים חיפושים ברשת רגע לפני שהם רוכשים מוצרים, אז האתר שלכם מסודר ונוח, נראה טוב ויש לו מחיר לא רע (לא חייב להיות הכי זול בשוק!), יש סיכוי שהמכירה תסגר מבלי שהלקוח יצא מהבית ויגיע לחנות. אתם לא "תבזבזו זמן" על הלקוח, אפילו לא צריכים לתת לו שירות לפני המכירה, אלא רק אחרי.
אליכם למייל תגיע ההזמנה בצורה מסודרת, והתשלום….ישר לחשבון הבנק!
אם יש לכם חנות כלשהי, ועדיין לכם אתר מכירתי – אתם פשוט חייבים את זה לעסק שלכם!

קבל/י הצעת מחיר:





התקשר עכשיו
שלח לנו הודעה
WhatsApp chat